Wat kan BZTRS voor jouw organisatie betekenen?

Artikel

Weet jij wat jouw klant nou écht graag wil? Begrijp jij waar hij blij van wordt? Waarschijnlijk heb je al jaren heel tevreden klanten en weet jij wat je voor ze kunt betekenen. Sinds wij bij Abacus samenwerken met BZTRS komen we er echter steeds vaker achter dat ook tevreden klanten nog wensen hebben. Wensen waarvan ze soms zelf het bestaan niet kennen…

Klantwensen

 

Bij BZTRS werken we samen met strategen die graag denken vanuit de eindgebruiker. Jouw klant bepaalt tenslotte of jij als bedrijf succesvol bent. Om er achter te komen wat jouw klant graag wil en hoe jij uniek kunt worden voor hem of haar, gaan we op onderzoek uit. En dat gaat veel verder dan de analyse van data, zoals we dat al jaren doen en gewend zijn. Bij BZTRS gooien we alle aannames overboord en gaan we letterlijk de straat op om er achter te komen wat jouw klant graag wil. Om te ontdekken hoe zijn klantreis er uit ziet; waar zijn pijnpunten en beslissingsmomenten liggen. We doen er alles aan om jouw klant te begrijpen. We brengen de customer journey in kaart met als doel jouw waardepropositie te verbeteren en een unieke positie in de markt te verwerven. En komen regelmatig tot verrassende ontdekkingen.

Vervolgens dagen we je graag uit deze kennis in nieuw perspectief te plaatsen en als basis te laten dienen voor een nog succesvoller business model. Dat doen we tijdens strategiesessies waarbij de nieuwe informatie stof tot nadenken biedt. Meer dan eens verlieten klanten verrast, verbaasd en bijzonder enthousiast ons pand; klaar voor innovatie en transformatie op een manier die door werkt tot in het hart van de organisatie. Maar er is meer…

Abacus en BZTRS

Bij Abacus voelen we ons al behoorlijk BZTRS. Want de eindgebruiker centraal zetten, ondernemen vanuit de behoefte van de consument is een gedachte waar we blij van worden en waar we in geloven. Tenslotte is zo ook de samenwerking tussen Abacus en BZTRS ontstaan! We zijn blij dat we hierdoor onze bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten, breder kunnen bedienen en in hun behoeftes kunnen voorzien. We helpen bij de transformatie naar omnichannel organisaties, van concept tot realisatie.

Omdat innoveren en transformeren betekent dat je op alle vlakken in je bedrijfsvoering moet kunnen schakelen hebben we bij BZTRS allerlei disciplines samengebracht. Strategie, gecombineerd met onze technische oplossingen, hoogstaande internet marketing, webdevelopment en recht, voor effectieve samenwerking en hoogst haalbaar resultaat.

BrainFood

Om (potentiële) klanten van deze meerwaarde te kunnen laten profiteren organiseren we binnen BZTRS geregeld BrainFood. Dit zijn kennissessies waarin we onze uitgebreide en hoogstaande kennis delen met vooruitstrevende producenten, groothandels en detaillisten. Niet alles voor iedereen, maar selecte, toegespitste informatie voor degenen die er behoefte aan hebben. Voor ondernemers die graag stappen willen zetten en benieuwd zijn naar wat er mogelijk is.

We zullen je uitnodigen als we weten dat je met bepaalde vragen worstelt, maar schroom vooral niet te vrágen naar ons kennisaanbod. We zijn er graag voor jou.

Meld je nu aan voor de Brainfood sessie ‘Stay ahead in Search’