Abacus en BZTRS slaan de handen ineen!

Artikel

Maar wat betekent dat voor jou, als klant?

Zoals al vaker de revue is gepasseerd, is Abacus begin 2017 een samenwerking aangegaan met BZTRS Agency BV. Gevestigd in hartje Eindhoven geeft dit bureau omnichannel retailers een boost door hen te ondersteunen bij het bepalen van hun strategie, branding, technologie, web development en online marketing. Vanaf maart hebben wij deze samenwerking geïntensiveerd, waarna de afdeling sales & marketing van Weert naar Eindhoven is verhuisd.

Vanaf 2018 gaan we nog een stapje verder, we slaan namelijk de handen ineen. En als eerste stap is Abacus als BZTRS vertegenwoordigd op de Webwinkel Vakdagen.

 

 

 

Maar wat betekent dat verder voor jou, als klant? 

Alleen maar positieve dingen! De kwaliteit die je gewend bent blijft natuurlijk bestaan. De mensen waar jij contact mee hebt of had, blijven mooi zitten waar ze zitten, maar krijgen de gelegenheid zich verder te ontwikkelen. En met BZTRS brengen we een aantal nieuwe expertises aan tafel, waardoor we je nog beter kunnen helpen met het ontwikkelen van je business. Met andere woorden: meer vliegen in één klap!

Wat ga je daar de komende maanden van merken?

  • De communicatie omtrent de Webwinkel Vakdagen wordt gevoerd vanuit BZTRS, en daar horen de kleuren donkerblauw en oranje bij. Deze ga je dan ook steeds vaker voorbij zien komen.
  • Eventuele nieuwsbrieven omtrent gezamenlijke activiteiten worden gestuurd vanaf @bztrs.nl.
  • Tijdens de webwinkel vakdagen kun je ons vinden op stand 67. Hier kun je direct kennismaken met onze experts. Ook zal onze collega Eric-Jan Dijks op 24 januari een interessante lezing verzorgen in samenwerking met onze klant The Athletes Foot. Het thema van deze lezing is “online marketing”.
  • Meer interesse in webshops? We zijn ook vertegenwoordigd op de stand van Shopware. Deze kun je vinden op stand 268.
  • We zien je graag terug op de Webwinkel Vakdagen. Je kunt je aanmelden via deze link.

Wat doet BZTRS?

BZTRS Agency is een omnichannel bureau dat spelers in de retail bedrijfskolom helpt bij het creëren van maximale winst en waarde. Dat doet BZTRS onder andere door deze spelers te helpen hun business modellen te transformeren naar modellen die geheel gericht zijn op de wensen en behoeften van de eindgebruiker. Dit wordt gedaan vanuit de mindset van Design thinking (de eindgebruiker centraal stellen bij álles wat je doet).

Binnen BZTRS werken experts die samengebracht worden bij projecten in interdisciplinaire teams. Door de ervaringen van de strategen, online marketeers, designers, developers te bundelen is BZTRS in staat business op elk niveau en vanuit elke discipline te boosten.

Ben jij benieuwd naar dat blauw en oranje, en of dat wel matched met het rood van Abacus? Neem een kijkje op de website, en maak opnieuw kennis. Mocht je vragen hebben, dan kun je contact opnemen via dit contactformulier, of even bellen naar 040 – 400 28 30.

De komende maanden gaan we gebruiken om de organisaties verder op elkaar af te stemmen met als doel om vanaf 1 april aanstaande volledig kunnen opereren als één.